4. Slušaj, misli, govori

4. Slušaj, misli, govori2020-12-06T22:40:24+00:00

Osnove uspješnog komuniciranja

Komunikacijske vještine važne su za obavljanje gotovo svakog posla, a posebno u sindikalnom radu. Uspjeh djelovanja sindikata u velikoj mjeri ovisi o tome kako komuniciramo, bez obzira na to je li riječ o komunikaciji s članovima, unutar sindikata, ili prema poslodavcu. Tečaj obrađuje općenito funkcioniranje komunikacije i komunikacijskog procesa, vještine javnog nastupa i komunikacije „licem u lice“, te ulogu komunikacije u sindikalnom radu.

Ciljevi:

Sudjelovanje na tečaju pomoći će vam:

  • osvijestiti funkcioniranje komunikacije i komunikacijskog procesa,
  • upoznati se sa značajkama uspješne komunikacije,
  • unaprijediti vještine komunikacije „licem u lice“ i javnog nastupa,
  • razumjeti važnost kvalitetne komunikacije u sindikalnom radu.

Pregled sadržaja:

  • Što je komunikacija
  • Cilj komunikacije
  • Komunikacijski proces
  • Verbalna i neverbalna komunikacija
  • Prepreke u komunikaciji
  • Najčešće pogreške u komunikaciji
  • Značajke uspješne komunikacije
  • Vještine govorenja
  • Formuliranje poruke
  • Kako ljudi stvaraju dojam o nama
  • Priprema za javni nastup
  • Strah od javnog nastupa
  • Interpersonalna komunikacija
  • Slušati nije isto što i čuti
  • Aktivno slušanje
  • Asertivna komunikacija
  • Svrha i važnost komuniciranja s članovima
  • Što i kako komunicirati s članovima
  • Kako započeti razgovor
  • Kako odgovoriti na kritike

Povezane vijesti

Go to Top